Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Wybierz daty:
Od:
Do:


Słowniczek pojęć:

- Pośrednik w obrocie nieruchomościami jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz zasadami etyki zawodowej. Jest on także zobowiązany do kierowania się zasadą ochrony interesu osób, na których rzecz wykonuje te czynności.

Solidna Firma 2015

Solidna Firma 2015

8 II 2016, 08:37:00
Jest nam niezmiernie miło powiadomić, że w piątek 05 lutego br. odbyła się XIV Gala Finałowa Programu Gospodarczo-Konsumenckiego SOLIDNA FIRMA, podczas której firma SANTER już po raz dwunasty uzyskała tytuł laureata oraz odebrała statuetkę "Szmaragd Solidności".
Cele programu Solidna Firma to:
  1. propagowanie zasad etyki, takich jak: rzetelność, uczciwość i terminowość w kontaktach między partnerami gospodarczymi,
  2. promowanie najlepszych firm jako partnerów dla: konsumentów, podmiotów gospodarczych i instytucji państwowych,
  3. tworzenie świadomości w współodpowiedzialności za środowisko naturalne; propagowanie działań proekologicznych i prospołecznych,
  4. promowanie firm przestrzegających praw konsumenta i zasad wolnej konkurencji,
  5. wzmocnienie patriotyzmu gospodarczego i pomoc techniczna w pierwszych latach członkostwa Polski w Unii Europejskiej,
  6. zapewnienie preferencji, ulg i przywilejów grupie firm uzyskujących godło Solidna Firma.

Program Gospodarczo-Konsumencki Solidna Firma to system oceny i weryfikacji przedsiębiorstwa przez ekspertów, konsumentów i partnerów gospodarczych. Rozpoczyna się od dobrowolnego poddania się przez przedsiębiorców zewnętrznej uproszczonej analizie finansowej, a kończy się uzyskaniem prestiżowego tytułu "Solidnej Firmy". Podstawowym warunkiem uczestnictwa firmy w Programie jest prowadzenie działalności od co najmniej 2 lat i co najmniej przez ten czas: terminowe rozliczenia z kontrahentami i pracownikami; terminowe regulowanie płatności z tytułu podatków, ceł, należności wobec ZUS, opłat leasingowych i należności kredytowych; brak wyroków zasądzających w sprawach o nieuregulowane należności; przestrzeganie prawa pracy oraz zasad BHP; przestrzeganie praw konsumenta i terminowe wywiązywanie się ze zobowiązań reklamacyjnych.

Strona głównaGaleriaPanel klientaFAQSondyMapa stronyKontakt