Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Wybierz daty:
Od:
Do:


Słowniczek pojęć:

Stałe doskonalenie kwalifikacji zawodowych - stanowi ustawowy obowiązek pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz zarządcy nieruchomości.

Solidna Firma 2015

Solidna Firma 2015

8 II 2016, 08:37:00
Jest nam niezmiernie miło powiadomić, że w piątek 05 lutego br. odbyła się XIV Gala Finałowa Programu Gospodarczo-Konsumenckiego SOLIDNA FIRMA, podczas której firma SANTER już po raz dwunasty uzyskała tytuł laureata oraz odebrała statuetkę "Szmaragd Solidności".
Cele programu Solidna Firma to:
  1. propagowanie zasad etyki, takich jak: rzetelność, uczciwość i terminowość w kontaktach między partnerami gospodarczymi,
  2. promowanie najlepszych firm jako partnerów dla: konsumentów, podmiotów gospodarczych i instytucji państwowych,
  3. tworzenie świadomości w współodpowiedzialności za środowisko naturalne; propagowanie działań proekologicznych i prospołecznych,
  4. promowanie firm przestrzegających praw konsumenta i zasad wolnej konkurencji,
  5. wzmocnienie patriotyzmu gospodarczego i pomoc techniczna w pierwszych latach członkostwa Polski w Unii Europejskiej,
  6. zapewnienie preferencji, ulg i przywilejów grupie firm uzyskujących godło Solidna Firma.

Program Gospodarczo-Konsumencki Solidna Firma to system oceny i weryfikacji przedsiębiorstwa przez ekspertów, konsumentów i partnerów gospodarczych. Rozpoczyna się od dobrowolnego poddania się przez przedsiębiorców zewnętrznej uproszczonej analizie finansowej, a kończy się uzyskaniem prestiżowego tytułu "Solidnej Firmy". Podstawowym warunkiem uczestnictwa firmy w Programie jest prowadzenie działalności od co najmniej 2 lat i co najmniej przez ten czas: terminowe rozliczenia z kontrahentami i pracownikami; terminowe regulowanie płatności z tytułu podatków, ceł, należności wobec ZUS, opłat leasingowych i należności kredytowych; brak wyroków zasądzających w sprawach o nieuregulowane należności; przestrzeganie prawa pracy oraz zasad BHP; przestrzeganie praw konsumenta i terminowe wywiązywanie się ze zobowiązań reklamacyjnych.

Strona głównaGaleriaPanel klientaFAQSondyMapa stronyKontakt